مسائل و مشکلات مالی و خبر انصراف های پی در پی برای عدم حضور تیم لیگ برتری والیبال ساری, مسئولان والیبالی شهرستان ساری و استان مازندران را بر آن داشت تا به فکر اسپانسر جدید باشند. مسئله ای که تا کنون چندین بار و با نام های جدید برای این تیم والیبال بحران زده اتفاق افتاده بود.

تغییر نام جدید برای ادامه رقابت های تیم لیگ برتری والیبال ساری

 

به گزارش شرق پرس پس از اعلام انصراف از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال اکنون خبر می رسد نماینده والیبال ساری از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال با نام جدید ” ساری ۲۱ ” در رقابت‌های لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت نماینده ساری در لیگ برتر والیبال گفت: دیروز نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار و با حضور نماینده ساری با نام و مدیرعامل جدید موافقت شد.

 

منوچهر پورحسن افزود: رئیس هیئت والیبال استان مازندران در تاریخ ۲۸ آذرماه در مکاتبه‌ای با سازمان لیگ، از انصراف باشگاه سارویه از ادامه رقابت های لیگ برتر خبر داد و در تاریخ چهارم دی ماه مجددا درخواست حضور نماینده ساری را با نام جدید کرده است.

 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: برای بررسی این موضوع جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ دیروز برگزار شد و با بررسی تمامی جوانب تصمیم گرفته شد که تیم «ساری ۲۱» از امروز چهارشنبه به عنوان نماینده ساری در لیگ برتر شرکت کند.

 

وی درباره نتیجه دیدار برگزار نشده هفته دوازدهم نماینده ساری گفت: نتیجه دیدار سارویه و رعد پدافند کاشان سه بر صفر (باخت فنی) به سود نماینده کاشان می‌شود .

 

سرپرست سازمان لیگ درباره تعهدات مالی باشگاه سارویه ساری نیز گفت: محمود گودرزی مدیرعامل باشگاه ساری ۲۱ متعهد شده است که به تمامی تعهدات مالی تیم سارویه عمل کند.

 

در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور ، تیم ساری ۲۱ از ساعت ۱۶ امروز در سالن سید رسول حسینی مقابل تیم خاتم اردکان قرار می گیرد.

 

ساری ۲۱ اکنون با ۱۳ امتیا در رده نهم و خاتم اردکان با ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند.

 

 

 

 

 

 

صداوسیما