تباکی با تاکید بر فراهم آوری شرایط ایمنی دکل بندان برا کاهش میزان جانباختگان گفت : اگر ایمنی نیروی کار تامین نگردد امتیاز پیمانکار و یا آن شرکت لغو خواهد شد

به گزارش شرق پرس جلسه بررسی مشکلات دکل بندان شهرستان گلوگاه با حضور  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیر کل تامین اجتماعی مازندران , تباکی فرماندار  شهرستان و نماینده مدیرکل بهزیستی مازندران در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

محمدرضا تباکی در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش در مشاغل سختی مانند دکل بندی اظهار داشت: تا کنون ۱۱۷ نفر از دکل بندان در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گلوگاه آموزش های لازم را دیده و ۹۰ نفر برای مقطع بعدی معرفی شدند.

فرماندار گلوگاه افزود: با تدابیر اندیشیده شده خوشبختانه طی چند سال اخیر تعداد جانباختگان و حتی مصدومان حوادث دکل بندی کاهش پیدا کرده است.

تباکی در ادامه با تاکید بر فراهم کردن مسائل ایمنی دکل بندان گفت : به پیمانکاران تذکر داده شد تا برای ایمنی دکل بندان تدبیر بیاندیشند و نظارت کامل در این خصوص داشته باشند. وی گفت : اگر نیروی کار بدون ایمنی لازم به محل کار اعزام شود امتیاز پیمانکار و یا آن شرکت لغو خواهد شد.