دادستان مازندران گفت : علاوه بر بازرسی ها، نیروی انتظامی استان نیز با همکاری دستگاه قضایی بیش از ۱۴۰ واحد صنفی مانند قهوه خانه ها که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و محل تجمع افراد بودند را پلمب کردند

شرق پرس : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: دادستان‌های مازندران با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات استان در‌ یک هفته گذشته ۱۲۵۴ مورد بازرسی از واحد‌های توزیع کننده اقلام بهداشتی انجام دادند.

حسینی عالمی با بیان اینکه ۱۴۳ پرونده قضایی برای واحد‌های متخلف تشکیل شده است، افزود: ۱۰ واحد صنفی متخلف که اقدام به احتکار یا گران‌فروشی لوازم بهداشتی می‌کردند پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد : علاوه بر این بازرسی ها، نیروی انتظامی استان نیز با همکاری دستگاه قضایی بیش از ۱۴۰ واحد صنفی مانند قهوه خانه ها که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و محل تجمع افراد بودند را پلمب کردند.

حسینی عالمی با بیان اینکه بازرسی‌ از واحدهای عرضه کننده اقلام بهداشتی مودر نیاز مردم با قدرت همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند باید بدانند احتکار شدیدترین برخورد‌های قضایی را برای آن ها به دنبال خواهد داشت.

به گزارش صداوسیما، وی از مردم خواست حتی موارد کوچک احتکار یا گران فروشی اقلام پزشکی را اطلاع دهند.