در نمایشگاه بهاره مازندران بهترین پسته کمتر از ۱۳۰ هزار تومان و بهترین آجیل کمتر از ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که 30 درصد پایین تر از قیمت بازار است

به گزارش شرق پرس سید ابراهیم حسینی رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران و معاون اتاق اصناف مرکز مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نمایشگاه بهاره از دیروز در مازندران آغاز شد و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد، گفت: ۵۰ غرفه شکلات و شیرینی و آجیل در این نمایشگاه با کیفیت‌ترین نوع محصول به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی مکان استقرار این نمایشگاه را در جاده ساری، میاندودرود در سوله وفاییان اعلام کرد و افزود: قیمت آجیل، شیرینی و شکلات در نمایشگاه بهاره ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

حسینی گفت: در این نمایشگاه بهترین پسته کمتر از ۱۳۰ هزار تومان و بهترین آجیل کمتر از ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت آجیل امسال در مقایسه با پارسال تغییری نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت آجیل مرغوب کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، شیرینی با کیفیت و شکلات مرغوب ایرانی کمتر از ۲۰ هزار و تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه هر نوع شیرینی که در غیر قنادی‌ها به فروش می‌رسد باید دارای کد بهداشتی، سیب سلامت و تاریخ تولید و مصرف باشد، افزود: تلاش می‌شود تا با دریافت سود کمتر از خریداران آجیل، فروش بیشتر شود و مانند سال‌های گذشته، آجیل، شکلات و شیرینی در سفره‌های مردم وجود داشته باشد.

حسینی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.