یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت: بحث تحقیق و تفحص از باشگاه پرسپولیس و استقلال در دستور کار مجلس است و احتمالاً پس از ماه رمضان رسیدگی آن آغاز می شود...

شرق پرس: درحالیکه قرار بود پرونده تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس، سرخابی های پایتخت فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶ انجام شود اما این اتفاق رخ نداد و قرار شد تا این پرونده در سال جدید در صحن علنی مجلس مطرح شود.

ابتدا قرار بود، پس از تعطیلات عید نوروز، نمایندگان خانه ملت به بحث تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس ورود کنند اما وجود طرح های دو فوریتی و تک فورینی سبب شد تا بررسی این پرونده به تعویق بیافتد و حالا خبر می رسد، قرار است بررسی این موضوع پس از ماه مبارک رمضان انجام شود.

قرار است در بحث تحقیق و تحفص، از درآمد ها و هزینه ها، جرایم و نظام اداری و مدیریتی ۲ باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال طی ۱۰ سال اخیر پیگیری هایی انجام می شود.

بر همین اساس،  علی اصغر یوسف نژاد، نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرونده تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در صحن علنی مجلس و در نوبت است و در زمان معین، به آن ورود می کنیم. به دلیل وجود طرح های ۲ فورینی و تک فوریتی زیادی که وجود دارد، بررسی این پرونده به تعویق می افتد و فکر می کنم پس از تعطیلات و ماه مبارک رمضان به این پرونده رسیدگی کنیم.

او افزود: بحث تحقیق و تفحص از سرخابی ها در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و زمان آن که برسد به این موضوع ورود می کنیم.