فرماندار و مسوولان ورزش گلوگاه روز شنبه از کشتی گیر دارنده عنوان سوم رقابت های کشتی نوجوانان آسیا در فرمانداری این شهر تجلیل کردند.

 ارم شرق پرس

 

 

 به گزارش شرق پرس, فرماندار گلوگاه در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران مدال آور بخصوص در رشته های اصلی مانند کشتی ، گفت : گلوگاه دارای توانمندی های فراوانی در رشته های ورزشی است که اگر این توانایی ها و استعدادها بموقع شناسایی شود ، آینده بسیار روشنی در انتظار ورزش این شهر خواهد بود.

 

 

طوسی افزود : کشتی گلوگاه در گذشته دارای افتخارات و قهرمانان فراوانی بود که احیای مجدد کشتی این شهر موجب شکوفایی استعداد فراوان جوانان گلوگاهی شده و راه رسیدن به سطح اول کشتی مازندران و ایران را هموار خواهد کرد .

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه نیز در این مراسم گفت : بزرگترین مشکل کشتی گلوگاه که مانع رشد و پیشرفت بیشتر این ورزش می شود ، نداشتن محل تمرین مناسب است .

 

 

دارابی ادامه داد : نداشتن مکان مناسب برای تمرین موجب افت محسوس کشتی گلوگاه در سال های اخیر شده و مانع اصلی قهرمان پروری و مدال آوری جوانان گلوگاهی در سال های اخیر است.

 

 

وی ادامه داد : احداث خانه کشتی که به دلیل کمبود بودجه و اعتبار به مدت چند سال متوقف شده بود ، بار دیگر آغاز شد و با تخصیص بموقع بودجه ، در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

در پایان این مراسم از  احمد بذری مدال آور مسابقات رقابت های کشتی نوجوانان آسیا تجلیل شد.

 

 

 

 

ایرنا