پس از انتشار اخباری درباره تعویق زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال مازندران و ایجاد شائبه هایی در اینخصوص، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، بیانیه ای صادر کرد ...

به گزارش شرق پرس در پی نامه فدراسیون فوتبال برای تعویق زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال مازندران انتشار شایعاتی در اینباره، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان بیانیه ای منتشر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

پس از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال برای تعویق زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال مازندران بدلیل بررسی مجدد مدارک برخی از کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان مازندران، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لازم می داند برای تنویر افکار عمومی ، شفاف سازی و اعتقاد راسخ به پاسخگویی در راستای برگزاری عادلانه انتخابات توضیحاتی را ارائه نماید.

باتوجه باینکه پس از فراخوان ثبت نام و نام نویسی داوطلبین ؛ طبق قانون تمامی مدارک نامزدهای ثبت نام شده توسط کمیته ی سه نفره دریافت و پس از بررسی اولیه عینا به فدراسیون فوتبال ارسال گردید، طبیعی است که مرجع بررسی کننده درخصوص صحت مدارک و سوابق کاندیداها نیز فدراسیون فوتبال می باشد .

اما پس از ایجاد برخی شائبه ها و در پی آن نامه فدراسیون فوتبال برای بررسی مجدد مدارک ؛ روز گذشته اسناد مورد نظر با دقت و بر اساس سوابق موجود ثبت و ضبط شده در سیستم اداری و پرونده پرسنلی مربوط به یکی از کاندیداها ، در اداره کل ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت و نتایج و مستندات نیز برای دومین بار به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال ارسال گردید.

بدیهی است ؛ اداره کل ورزش و جوانان مازندران بدون سوگیری و با فصل الخطاب قراردادن قانون در مسیر کمک به برگزاری شفاف و عادلانه انتخابات هیات فوتبال استان گام بر میدارد و هیچ استثنا و ملاحظه ای را نیز بر نمی تابد.

در پایان تاکید دارد، مرجع تصمیم گیرنده در خصوص تایید سوابق مدیریتی فدراسیون فوتبال خواهد بود و همگان را به رعایت انصاف و تمکین در برابر قانون دعوت می نمائیم.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران

 

گفتنی است؛ یکی از خبرگزاری های رسمی روز گذشته با اعلام خبر تعویق انتخابات هیات فوتبال مازندران، دلیل این موضوع را جعل مدارک از سوی یکی از کاندیداها اعلام کرده بود.