وزیر بهداشت همچنین به طور همزمان پنج مرکز جامع خدمات سلامت را در شهرستان های نکا، بهشهر، نور و ساری با مجموع مساحت ۲۳۵۰ مترمربع افتتاح کرد.

به گزارش شرق پرس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگترین خوابگاه دانشجویی کشور به گنجایش ۱۰۰۰ نفر را امروز در ساری افتتاح کرد.

این خوابگاه دانشجویی که متعلق به دانشگاه علوم پزکشی مازندران است , در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع ساخته شده است .

دکتر قاضی زاده هاشمی علاوه بر این خوابگاه ۳ سالن ورزشی دانشجویی را نیز افتتاح کرد .

برای ساخت و تجهیز این دو طرح دانشجویی ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است .

وزیر بهداشت صبح امروز سامانه ارجاع و مدیریت سلامت و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید سید ابراهیم صالحی در بابلسر افتتاح کرد .

میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این مرکز پزشکی که دارای ۱۰ مرکز تخصصی و فوق تخصصی شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان، عفونی، ارولوژی، رادیولوژی، اعصاب و روان، روماتولوژی، غدد، گوش و حلق و بینی و چشم پزشکی ۱۳۰ میلیارد ریال است .

در سفر ۲ روزه وزیر بهداشت به مازندران ۱۲ طرح پزشکی و درمانی با اعتبار ۸۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری ر سید.

افتتاح همزمان پنج مرکز جامع خدمات سلامت در مازندران

وزیر بهداشت همچنین به طور همزمان پنج مرکز جامع خدمات سلامت را در شهرستان های نکا، بهشهر، نور و ساری با مجموع مساحت ۲۳۵۰ مترمربع افتتاح کرد.

مرکز جامع خدمات بهداشتی شهری شماره ۳ نکا با مساحت ۵۵۰ متر مربع و هزینه کرد ساخت و تجهیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی اطرب شهرستان نکا در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و هزینه ای معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی برما شهرستان بهشهر با مساحت ۴۵۰ متر مربع و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه از جمله پروژه هایی است که با حضور وزیر بهداشت در استان مازندارن افتتاح شدند.

مرکز جامع خدمات سلامت عبدالله آباد چمستان شهرستان نور با زیربنای ۴۵۰ متر مربع و هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و مرکز بهداشتی روستایی سنگ تراشان شهرستان ساری در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و هزینه کرد ساخت و تجهیز  یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه های افتتاح شده هستند.