فرماندار نکا در همایش نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی بهترین نظامی است که به مقام زن و بانوان ارزش داده و اکنون بانوان ما در جامعه دارای ارزش و قرب بالایی هستند.

 

enghelab-banvan5

همایش نقش بانوان در تداوم انقلاب اسلامی روز یکشنبه همزمان با دهه مبارک فجر ادر شهرستان نکا برگزار شد.

 

به گزارش شرق پرس، فرماندار نکا در این همایش گفت : انقلاب اسلامی بهترین نظامی است که به مقام زن و بانوان ارزش داده و اکنون بانوان ما در جامعه دارای ارزش و قرب بالایی هستند.

 

رحیم قاسمی طوسی افزود : شناسایی بانوان توانمند و تشکیل تعاونی های بانوان در شهرستان از مسائل مهمی است که باید در دستور کار قرار گرفته و براساس برنامه مدون ، طرح و برنامه ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما براساس آموزه های اسلامی شکل گرفت ، یادآور شد: دارای بهترین نوع زندگی اجتماعی و خانوادگی هستیم و باید براساس تعالم دینی در جهت تقویت بنیان خانواده و تحکیم آن تلاش کنیم.

 

فرماندار نکا گفت : باید با استفاده از ظرفیت های موجود درادارات در جهت تقویت و گسترش مشاغل خانگی ، شرکت های تعاونی بانوان، تحکیم بنیان خانواده و افزایش اشتغال برای این قشر تلاش کنیم.

 

وی افزود : با توجه به اینکه زنان جامعه اسلامی ایران در دوران جنگ تحملی و انقلاب نقش کلیدی و اساسی در پیروزی های کشور داشته اند اکنون نیز باید از این ظرفیت ها در عرصه های مختلف استفاده کرد و موجب رشد و تعالی در میان بانوان شد.

 

بخشدار مرکزی نکا نیز گفت : بانوان جامعه ما اکنون علاوه بر نقش اصلیشان در خانه و خانواده در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره وارد شده اند و توانمندی های مختلفی نشان داده اند که باید این از آن بهره مندی مناسبی صورت گیرد.

 

رضا جلالیان افزود : امروزه بانوان جامعه اسلامی وظیفه خطیری در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دارند که باید با رعایت مسائل مختلف فرهنگی و دینی و رونق بخشی به آموزه های دینی همانند دوران انقلاب و جنگ تحمیلی توانمندی های خود را نشان داده و برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

در این مراسم، از ۱۰ بانوی شرکت کننده در این همایش تجلیل شد.