روز گذشته نیز جلسه غیرعلنی شورای شهر ساری برای انتخاب رئیس برگزار شد که به دلیل مشکلاتی این جلسه نیمه تمام ماند و قرار بود امروز جلسه‌ای برای انتخاب رئیس شورا برگزار شود.

shora

مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری گفت: جلسه شورای شهر ساری که قرار بود امروز برای انتخاب رئیس برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد.

به گزارش شرق پرس, راحله حاجیان در گفت‌وگو با فارس درباره جلسه غیرعلنی شورای شهر ساری که قرار بود امروز برای انتخاب رئیس شورا برگزار شود، افزود: به دلیل به حد نصاب نرسیدن این جلسه برگزار نشد.

 

وی با اشاره به اینکه شورای شهر ساری ۱۳ عضو دارد، اظهار داشت: روز گذشته نیز جلسه غیرعلنی شورای شهر برای انتخاب رئیس برگزار شد که به دلیل مشکلاتی این جلسه نیمه تمام ماند و قرار بود امروز جلسه‌ای برای انتخاب رئیس شورا برگزار شود.

 

مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه آقایان پیری، نجاریان، مدینه، شمشیربند و آقامیری از غایبان جلسه امروز شورای شهر ساری بودند، تصریح کرد: نقیبی، باقری، زلیکانی، جعفری، احمدی، یوسفی، شعبانی و پیوندی خود را برای برگزاری جلسه به شورا رساندند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه برگزار نشد.

 

وی درباره اینکه آیا جلسه دیگری برای انتخاب رئیس شورا برگزار می‌شود یا خیر گفت: برگزاری دو جلسه برای انتخاب شورا در دستور کار قرار داشت که انتخابات برگزار نشد.

 

حاجیان با بیان اینکه برای انتخاب رئیس شورا نماینده فرماندار نیز امروز به شورای شهر ساری آمده بود، افزود: براساس قانون جدید در صورت برگزار نشدن انتخابات رئیس شورای شهر در موعد مقرر رئیس قبلی می‌تواند به مدت یک ماه تا تعیین رئیس شورای جدید در این مسند فعالیت داشته باشد.

 

به گزارش فارس, رئیس شورای شهر سالی یک‌بار توسط اعضای شورای شهر انتخاب می‌شود و انتخاب، تغییر و یا ابقای شهردار از وظایف اصلی اعضای شورای شهر است.