محمد اسلامی با اشاره باینکه توقف مسافران در شهرهای گردشگری مازندران اقتصادی است افزود؛ با احداث کمربندی مخالف هستم

محمد اسلامی استاندار مازندران : با احداث کمربندی در شهرهای مازندران موافق نیستم

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان رامسر در غرب مازندران, بر پاسخ گویی به مردم و برخورد مسئولانه تاکید کرد و افزود: مهمترین کار دولتمردان و مسئوولان نظام جلب اعتماد مردم بوده و نباید بگذارند تا بیش از این به اعتماد مردم آسیب وارد شود.

 

اسلامی در بخش دیگر سخنان خود گفت: پاکسازی چهره شهرها و روستاها و سواحل از زباله و نخاله به همه مدیران اجرایی استان ابلاغ شده و حرکتی نیز در این زمینه آغاز شده و امیدواریم با تداوم آن به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

وی ادامه داد: من به عنوان استاندار مازندران اجازه نمی دهم  که کسی درباره موضوع فاضلاب ها و شیرابه های زباله تعلل کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل نبود ساماندهی زباله ها و شیرابه ها در امراض پیشرفته هستیم، اظهار داشت: همه در استان مازندران باید به این موصوع وارد شوند تا سلامت جامعه  در این استان رقم بخورد زیرا سلامت جامعه و امنیت قضایی دو مقوله بسیار مهم برای من بوده و باید با انسجام و کارآمدی و پاسخ گویی به این نقطه برسیم.

 

اسلامی با بیان اینکه، موضوع  پسماند و زیست محیطی آبزیان ما را به مخاطره انداخته است، تصریح کرد:  برای ساماندهی آن نیازمند یکپارچگی هستیم.

 

وی افزود؛ حلقه های مفقوده گردشگری مانند تور گردانی و گردشگری دریایی باید شناسایی شده و با ایده های نو اجرایی شوند تا شاهد کاهش بیکاری باشیم.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه با احداث کمربندی در شهرهای گردشگری زیاد موافق نیستم، گفت: زیرا کمربندی باعث فرار گردشگر شده و باید کارهایی انجام شود تا مسافران شب اقامت داشته باشند.

 

 

 

 

 

مهر