مسئول امور بانوان فرمانداری نکا گفت: این همایش یکی از برنامه‌های مصوب ستاد گرامیداشت ایام الله دهه‌فجر در نکا بود که با شرکت بانوان شاغل در ادارات نکا و بسیجیان برگزار شد.

kohpeymaee-banvan5

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر همایش کوهپیمایی بانوان شاغل در ادارات نکا برگزار شد.‎

 

 

 

به گزارش شرق پرس، مسئول امور بانوان فرمانداری نکا در این همایش ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: در این همایش کوهپیمایی که به همت کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر فرمانداری نکا و با استقبال بسیار خوب بانوان شاغل در ادارات نکا برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر از بانوان شاغل ارتفاعات زرندین‌سفلی را طی کردند.

 

مرجان علی‌دوست افزود: این همایش یکی از برنامه‌های مصوب ستاد گرامیداشت ایام الله دهه‌فجر در نکا بود که با شرکت بانوان شاغل در ادارات نکا و بسیجیان برگزار شد.

 

وی گفت: این همایش با هدف گرامیداشت دهه فجر، ارج نهادن به ارزش‌ها و تبیین آرمان‌های انقلاب، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران و به منظور افزایش سطح سلامت در بین بانوان شاغل در ادارات نکا برگزار شد.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا ادامه داد: در این همایش علاوه بر کوهپیمایی بانوان، مسابقات طناب‌کشی، دارت و نمایشگاه غذاهای محلی نیز برگزار و مورد استقبال افراد شرکت‌کننده قرار گرفت.

 

علی‌دوست همچنین در ادامه از برگزاری همایش بزرگ نقش زنان در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب در نکا خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد در این همایش از سخنان سرکار خانم طباطبایی عروس حضرت امام خمینی(ره) بهره‌مند شویم که در حال رایزنی است.

 

وی اظهار داشت: این همایش هفته آینده و با حضور بانوان شاغل در ادارات، بانوان بسیجی شهرستان و به صورت عمومی و با هدف بیان نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و در طول انقلاب برگزار می‌شود تا جامعه بیش از گذشته با توانمندی‌های بانوان آشنا شود.

 

این مسئول بانوان با بیان اینکه در طول دهه فجر ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و اجتماعی با حضور بانوان ادارات و بانوان بسیجی برگزار می‌شود، افزود: علاوه بر برگزاری کوهپیمایی بانوان و همایش بزرگ بانوان فعال در جامعه، برگزاری کارگاه آموزشی کنترل بیماری‌های غیرواگیر و کارگاه آموزشی آشنایی با فضای مجازی، مصرف انرژی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدا، برگزاری محافل قرآنی در مساجد و… از جمله برنامه‌های امور بانوان در شهرستان نکا است.

 

وی گفت: بانوان در عرصه‌های مختلف انقلاب و در طول ۸ سال دفاع مقدس، نقش ارزنده‌ای ایفا کردند که باید این دستاوردها در راستای تبیین و تثبیت نقش بانوان در جامعه و خانواده بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و اطلاع‌رسانی شود.

فارس