اعضای باند سرقت موتورسیکلت در بازجویی های بعمل آمده تاکنون به 66  فقره سرقت موتورسیکلت در  استان های مازندران و گلستان اعتراف کردند

شرق پرس : سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در امیرآباد بهشهر، شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این سرقت در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این رابطه با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت موتورسیکلت در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را در حین سرقت موتورسیکلت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری سه مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶۶  فقره سرقت موتورسیکلت در  استان های مازندران و گلستان اعتراف کردند.

سردار میرزایی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست: ضمن تحهیز وسایط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند.