حسین بریمانی گفت: استخر مرحوم رنجبر از امکانات خوب رفاهی به عنوان تنها استخر دولتی برای شهروندان ساروی برخوردار است.

 

 

 

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از بازسازی و ترمیم تنها اسخر دولتی در مرکز استان خبر داد.

 

 

شرق پرس: حسین بریمانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استخر مرحوم رنجبر از امکانات خوب رفاهی به عنوان تنها استخر دولتی برای شهروندان ساروی برخوردار است.

 

 

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی طی دو هفته آینده دوباره برای فعالیت ورزشی در اختیار شهروندان ساروی قرار می گیرد.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری  با اشاره به اینکه استخر شهید مطهری نیز برای بازسازی در دست اقدام است، ابراز داشت: برای تعمیر و بازسازی استخر مرحوم رنجبر به افراد حقوقی و حقیقی بدهکاریم و  تلاش داریم با حمایت های بخش خصوصی و دیگر ارگان ها این هزینه ها را پرداخت کنیم.

 

 

عیادت مسئولان از ورزشکار حادثه دیده ساروی

بریمانی درباره حادثه تلخ مصدومیت ورزشکار ژیمناست ساروی افزود: صالح سالاری از ژیمناست‌های خوب ساروی که عنوان‌دار چندین مقام کشوری و استانی است هفته گذشته در حال تمرین دچار حادثه شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه به همراه مدیرکل، معاونان ورزش و جوانان استان و همچنین دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری حضور یافتیم و از نزدیک جویای احوال این ورزشکار هستیم، افزود: امیدواریم بار دیگر صالح سالاری در میدان  ورزش ببینیم و شاهد افتخار آفرینی این ورزشکار با اخلاق در مسابقات مختلف باشیم.

 

 

زمین ۱۶ هکتاری برای احداث پیست اتومبیلرانی

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از احداث پیست بزرگ اتومبیلرانی و موتور سواری در ساری خبر داد و افزود: با همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان زمینی به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع ( ۱۶ هکتار) برای احداث و ساخت پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در ساری ساخته می‌شود.

 

 

وی گفت: برای ساخت این پیست نیاز به اعتبار و بودجه کلان از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی است تا با احداث این پیست بخشی از مشکلات ورزشکاران این رشته در استان و شهرستان کاسته شود.