اولین مرکز پلیس+۱۰ میاندرود با حضور فرماندار و دیگر مسئولان جنب ساختمان شهرداری سورک به بهره‎برداری رسید. به گزارش شرق پرس, این مرکز خدماتی که با مشارکت بخش خصوصی در محل ابتدای خیابان اصلی جنب ساختمان شهرداری سورک مرکز شهرستان به بهره‌برداری رسید، یکی از نیازهای مردم شهرستان و دلیل رفت و آمد مردم […]

 

اولین مرکز پلیس+۱۰ میاندرود با حضور فرماندار و دیگر مسئولان جنب ساختمان شهرداری سورک به بهره‎برداری رسید.

به گزارش شرق پرس, این مرکز خدماتی که با مشارکت بخش خصوصی در محل ابتدای خیابان اصلی جنب ساختمان شهرداری سورک مرکز شهرستان به بهره‌برداری رسید، یکی از نیازهای مردم شهرستان و دلیل رفت و آمد مردم به شهرهای مجاور محسوب می‎شود.

فرماندار میاندورود در این مراسم یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان در بحث خدمات‌رسانی را استقرار پلیس + ۱۰ در شهرستان عنوان کرد.

ارسطو قادری گفت: استقرار پلیس+۱۰ یکی از نیازهای ضروری مردم در شهرستان بود که پیش از این مردم برای انجام امورات خود به شهرستان‌های همجوار مراجعه می‎کردند.

وی استقرار کامل ادارات در شهرستان را از دیگر خواسته‌‎های بحق مردم دانست و بیان داشت: مکاتبات لازم در این باره انجام شده و پیگیر مسائل هستیم تا بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

به گزارش فارس, نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود اعتدال را روشی از نوع مدیریت در جامعه عنوان کرد و افزود: تاکید دولت بر ضرورت احترام و توجه به همه حتی کسانی است که به این روش مدیریت اعتقادی ندارند.

 

/انتهای خبر