ارزش ریالی کمکها در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که برای تامین سبد کالا و جهیزیه خانواده دکل بندان گلوگاهی در نظر گرفته شد

به گزارش شرق پرس شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی بهزیستی، ۳۰۰ سبد کالا به خانواده‌های نیازمند دکل بندان اهدا می‌شود.

شاعری افزود: ۲۱۴ کمک هزینه تامین جهیزیه برای خانواده‌های دکل بندان نیازمند در نظر گرفته شده که طی روز‌های آینده کار توزیع و پرداخت آن آغاز می‌شود.

وی گفت: ارزش ریالی موارد فوق در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که برای تامین سبد کالا و جهیزیه خانواده دکل بندان گلوگاهی در نظر گرفته شده و تقدیم این عزیزان می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، الگو‌های جاودان خدمت، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ طرح با ۲۳۵ میلیارد تومان در شرق مازندران همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی افزود: تعداد ۳۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۵۱ میلیارد تومان در شهرستان بهشهر هفته دولت امسال بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۶ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در شهرستان نکا بهره برداری و اجرایی می‌شود.

شاعری با بیان اینکه ۱۵ طرح با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در گلوگاه به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، افزود: طرح‌های آبرسانی به روستا‌های سراج محله، لند و غلامی، تازه آباد، سنگر، سه کیله، اوکرکا و کرداب و احداث مخزن ذخیره بریجان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های بهداشتی درمانی شامل توسعه بیمارستان امام حسین (ع) نکا، مرکز جامع سلامت اطرب و شماره ۳ نکا همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی نوسازی، تجهیز و افتتاح مدارس، آسفالت جاده‌های روستایی و معابر شهری، احداث باغ در اراضی شیبدار و آبیاری تحت فشار، لایروبی آببندان روستا‌های خورشید و زینوند و افتتاح طرح هادی روستا‌های ولمازو، خورشیدکلا، گلبستان، دنگسرک، اطرب، نوذرآباد، سارو و زاغمرز را از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی برشمرد که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

شاعری مجموع اعتبار سرمایه گذاری شده برای اجرای این طرح‌ها را ۲۳۵ میلیارد تومان با مشارکت دولت و بخش خصوصی اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان, وی افزود: با همکاری صمیمانه دولت و بخش خصوصی و ایجاد وفاق و همدلی در شرق مازندران, اکنون این منطقه به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و طرح های متعدد و متنوع عمرانی درحال اجرا و یا بهره برداری می‌باشد.