یک خیر گلوگاهی در آستانه سال جدید تحصیلی 110 جفت کفش را به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهداء کرد ...
به گزارش شرق پرس محمد رضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گلوگاه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه با هماهنگی مدیران مدارس این شهرستان دانش آموزان نیازمند شناسایی و برای کمک به رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌شود، گفت: به همت یکی از خیران شهرستان ۱۱۰ جفت کفش به ارزش ۱۱ میلیون تومان جهت استفاده دانش آموزان نیازمند این شهرستان تامین شد.
او افزود: کمیته امداد امام خمینی گلوگاه، دانش آموزان نیازمند زیر پوشش خود را در این شرایط تنها نگذاشته و با همکاری آموزش پرورش این شهرستان و یاری خیران با تهیه و توزیع کفش و لوازم تحریر از آن‌ها حمایت می‌کند.
رئیس کمیته امداد گلوگاه بهره مندی دانش آموزان نیازمند از امکانات تحصیلی برابر با سایر دانش آموزان در کنار حفظ کرامت آن‌ها را از اولویت‌های کمیته امداد اعلام کرد و گفت: این نهاد خدمات فرهنگی نیز به دانش آموزان نیازمند ارائه می‌دهد.
یعقوبی افزود: با توجه به نیازمندی این دانش آموزان به اقلامی از قبیل پوشاک، کیف و کفش و لوازم تحریر، خیران می‌توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند.
او در پایان با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار گلوگاه در راستای خدمت رسانی به مددجویان گفت: هزار ۶۸۹ خانوار در گلوگاه زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۲۱۳ نفر دانش آموز هستند.