عضو شورای شهر ساری با تاکید براینکه ادارات باید برای جایگاه شورا ارزش قائل شوند از عدم دعوت از اعضای شورای شهر مرکز استان برای حضور در جلسه تودیع و معارفه استاندار انتقاد کرد

انتقاد عضو شورای شهر ساری از عدم حضور مدیران در جلسات شورای شهر

 

به گزارش شرق پرس قاسم قاسمی عضو شورای شهر ساری در جلسه شورا که با حضور اعضای شورای شهر و مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران، مدیران برق مناطق جنوب و شمال ساری برگزار شده بود به عدم حضور مدیران ادارات در شورای شهر اعتراض کرد، افزود: مدیران خدمتگزار در شورا باید حضور پیدا کنند چراکه این جلسه بدون حضور مدیران دستگاه‌ها در شورای شهر ارزش ندارد و برای صحبت کردن در مورد این ادارات, سخنان‌مان را به رسانه می‌گوییم.

 

عضو شورای شهر ساری با تاکید براینکه ادارات باید برای جایگاه شورا ارزش قائل شوند، افزود: مدیران باید به جلسات شورا  بیایند. وی در ادامه گفت: چرا استاندار در مراسم معارفه‌اش اعضای شورای شهر مرکز استان را دعوت نکردند؟

 

قاسمی تصریح کرد: مجموع رای شورا ۳۰۰ هزار نفر است و این شورا است که برای مردم تصمیم می‌گیرند. از سوئی مردم به دفتر اعضای شوراها می‌آیند و از حل نشدن مشکلات‌ گلایه می‌کنند.

 

 پس از این اظهارات, به دلیل حاضر نشدن مدیران برق تا آن لحظه, این عضو شوراش شهر قصد ترک جلسه را داشت که مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و معاون هماهنگی شرکت توزیع برق استان وارد جلسه شدند تا جلسه شورای شهر با حضور اعضا و مدعوین برای پیگیری امور ادامه یابد.