حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: قصد توجیه ندارم، اما عدم اعزام ورزشکاران و كم كاري در برخی رشته ها قابل پذیرش نیست

به گزارش شرق پرس، جلسه بررسی عملکرد ورزش مازندران در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور ، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین، مسئولان و کارشناسان دستگاه ورزش در سالن شهید زرهون این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، کارشناسان ورزشی، ضمن تحلیل نحوه عملکرد ورزشکاران مازندرانی در رشته های مختلف نقاط ضعف و قوت تیم های اعزامی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را بررسی کردند.

حبیب حسین زادگان با تقدیر از حضور پرقدرت برخی هیات ها و رشته های ورزشی استان در المپیاد سال ۹۷، وجود برخی ایرادات در نحوه برگزاری این رویداد مهم کشوری را برشمرد و گفت : برنامه ریزی شتاب زده و آیتم هایی مانند زمان و مکان و میزبانی های نسنجیده و … موجب شد تا ظرفیت حقیقی ورزش مازندران بخوبی دیده نشود.

وی با اشاره به انتقادات جدی که فدراسیون ها، ادارات کل، هیات ها و کارشناسان به برخی از مشکلات برگزاری المپیاد داشتند افزود؛ ایرادات اجرای این رویداد بزرگ با توجه باینکه در سال اول برگزاری المپیاد بودیم مشهود بود اما در مجموع اصل برگزاری المپیاد برای ورزش استان و کشور مفید است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر از عملکرد هیات هایی نظیر تکواندو که مدال های خوبی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کسب کردند, از ضعف برخی هیات های ورزشی استان نیز انتقاد داشت و تصریح کرد؛ از تجارب المپیاد امسال باید برای سالهای آینده بهره لازم را ببریم و در رقابت های اینچنینی باید رصد و تحلیل لازم صورت گیرد.

حسن زادگان با انتقاد شدید از هیات هایی که ورزشکاران خود را به این رقابت ها اعزام نکرده بودند گفت : از معاونت ها می خواهم که این مسائل را به دقت بررسی و هیات های کم کار را شناسایی نمایند تا خروجی ورزش مازندران، شان و جایگاه خود را در کشور داشته باشد.

وی در پایان تاکید؛ به هیچ وجه قصد توجیه ندارم، ، اما عدم اعزام ورزشکاران و کم کاری در برخی هیات ها ی ورزشی مازندران  قابل پذیرش نیست.