دریابیگی از عملکرد شرکت سرمایه گذاری بانک ملی در واگذاری کارخانه نساجی مازندران به شدت انتقاد کرد و گفت: نساجی مازندران را با خاک یکسان کردند و حالا می خواهند چوب و کاغذ مازندران را به آزمایشگاه سیاست های غلط خود تبدیل گنند

شرق پرس : دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در انتقادی تند مخالفت شدید این تشکیلات را با واگذاری چوب و کاغذ مازندران با هر عنوانی اعلام کرد.

نصرالله دریابیگی گفت: این تشکیلات مخالف اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری کارخانه‌ها برای احیاء و شکوفایی مجدد آنها نیست؛ اما کارگران مازنی خاطرات تلخی از واگذاری کارخانه ها دارند و اکنون با شنیدن خبر واگذاری هر واحد صنعتی، نگران و دغدغه مند می شوند.

این فعال با سابقه کارگری از عملکرد شرکت سرمایه گذاری بانک ملی در واگذاری کارخانه نساجی مازندران به شدت انتقاد کرده و گفت: نساجی مازندران را با خاک یکسان کردند و سند نابودی این کارخانه را امضاء کردند و حالا می خواهند چوب و کاغذ مازندران را به آزمایشگاه سیاست های غلط خود تبدیل نمایند.

دریابیگی، دغدغه های مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص فروش کارخانه ها و برج سازی در آنها را یاد آور شد و گفت: خصوصی سازی در مازندران؛ سیاستی شکست خورده است و سکوت مسئولان به هر بهانه ای قابل قبول نیست!

وی افزود: نتیجه خصوصی‌سازی در مازندران تعطیلی تدریجی کارخانه ها و اخراج فوج فوج کارگران و نابودی تولید و اشتغال شده و جامعه کارگری و نهادهای کارگری مسئول در برابر این سیاست ها سکوت نخواهند کرد.

 

 

 

 

 

ilna