حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی گفت: فلسطین متعلق به اسلام است و باید با تمام قوا برای نجات آن تلاش کنیم. به گزارش شرق پرس, در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نکا با اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس افزود: روز قدس برای ما مهم است و مردم امروز اتحاد […]

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی گفت: فلسطین متعلق به اسلام است و باید با تمام قوا برای نجات آن تلاش کنیم.

laeni1
به گزارش شرق پرس, در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نکا با اشاره به راهپیمایی با شکوه روز قدس افزود: روز قدس برای ما مهم است و مردم امروز اتحاد و انسجام همه جانبه خود را در قبال مسلمین و آزادگان جهان به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: روز قدس یادگار بسیار ارزشمندی است که از حضرت امام راحل به ارمغان مانده است و امروز نه تنها در سراسر ایران اسلامی بلکه در حدود ۸۰ کشور دنیا هم راهپیمایی مردمی در این روز برگزار می شود و مردم سراسر جهان، خشم و انزجار خود را از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

خطیب جمعه نکا همچنین با اشاره به ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: سنگر نماز جمعه متعلق به شخصیت نیست بلکه متعلق به نظام است و به شهدا تعلق دارد و باید سعی کنیم که مراسم ولیمه خودمان را در روز جمعه قرار ندهیم و به نماز جمعه و عبادت در این سنگر بپردازیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی با تاکید بر امر ازدواج در جوانان نیز خاطر نشان کرد: ازدواج زمینه ساز فراخی رزق و روزی وتقوای جوانان است و لذا خانواده ها باید جوانان را به سمت و سوی ازدواج سوق داده و از ناهنجاریها جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا, وی افزود: پرهیزکاری تنها راه سعادت انسان است و انسان باتقوا سبک زندگی اش یک سبک درست است که موجب سعادت و خوشبختی اش می شود.