با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا، نانوایی ها در سراسر مازندران به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت نان را تا زمان اعلام رسمی نخواهند داشت

شرق پرس : مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: با توجه به تصمیمی که به تازگی در ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران گرفته شد؛ اجرای افزایش قیمت نان در مازندران به زمان بعد موکول شود.

 

حسینقلی قوانلو افزود: بسیاری از استان‌ها پارسال مبادرت به افزایش قیمت نان کرده بودند، اما در مازندران قیمت نان هیچگونه افزایشی نداشته و با وجود تعیین قیمت جدید، اجرای آن در پارسال تعویق و موکول به امسال شده بود.

 

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران از اعلام این تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا به روسای اتاق‌های اصناف و روسای اتحادیه خبازان سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد واحد‌های خبازی در سراسر مازندران به هیچ وجه اجازه افزایش قیمت نان را تا زمان اعلام رسمی نخواهند داشت.

 

او در پایان از کلیه شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم رعایت مسائل بهداشتی و مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.