سرهنگ ذات الله رضوانی در نشست خبری با رسانه های شرق مازندران اظهار کرد :نیروی انتظامی گلوگاه در برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرایم در این شهرستان با افزایش ضریب امنیتی و بهبود شاخص های امنیتی در 6 ماه نخست امسال مواجه شد.

 

افزایش ضریب امنیتی و کاهش میزان جرم در شهرستان گلوگاه / کاهش 27 درصدی سرقت

سرهنگ رضوانی  فرمانده نیروی انتظامی گلوگاه در نشست خبری با رسانه های شرق مازندران اظهار داشت : جرائم که در این شهرستان اتفاق افتاد در مقایسه با سال قبل کاهش داشت .

 

 

به گزارش شرق پرس,  سرهنگ ذات الله رضوانی  روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های شرق مازندران اظهار کرد :نیروی انتظامی گلوگاه در برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرایم در این شهرستان با افزایش ضریب امنیتی و بهبود شاخص های امنیتی در ۶ ماه نخست امسال مواجه شد.

وی بیان کرد : با تعامل و ارتباط مناسب نیروی انتظامی و دستگاههای قضایی ، میزان سرقت های انجام شده در این شهرستان حدود ۲۷ درصد کاهش یافت .

 

فرمانده نیروی انتظامی گلوگاه افزود : یکی از اهداف اصلی نیروی انتظامی مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است که با افزایش تلاش ها برای مقابله با این افراد، در شش ماهه امسال مقدار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش نشان می دهد .

 

سرهنگ رضوانی ادمه داد : امسال در این بخش بیش از ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که این تلاش ها را تا از بین بردن کامل ریشه قاچاقچیان در این شهر ادامه می دهیم .

 

 وی گفت: گلوگاه در مناطق گوناگون جنگلی و دریایی مشکل برقراری امنیت ندارد و با همکاری مداوم مردم و مسوولان ، امنیت و آرامش در تمامی بخش های این شهرستان برقرار است .

 

به گزارش ایرنا, فرمانده نیروی انتظامی گلوگاه به تخلفات فراوان موتورسیکلت سواران گلوگاه اشاره کرد و گفت : وجود موتورسیکلت های فراوان در این شهرستان باید توام با ارائه آموزش های درست به موتورسواران و تشویق به استفاده مداوم از کلاه ایمنی باشد .