با حضور مسئولین استانی و شهرستانی, نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، در شهرستان گلوگاه افتتاح شد. به گزارش شرق پرس,  با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیران شهرستان گلوگاه، نمایندگی اداره تعاون، […]

 

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی, نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، در شهرستان گلوگاه افتتاح شد.

به گزارش شرق پرس,  با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران، دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیران شهرستان گلوگاه، نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان، افتتاح شد.

فرماندار گلوگاه در آیین افتتاحیه، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های شهرستان ما، نبود اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعیِ مستقل بود، این اداره یکی از ادارات کلیدی ما محسوب می‌شود، مشکلات زیادی در بخش کارگری، کارفرمایی و اشتغال داریم که از این به بعد با پیگیری بیشتری دنبال می‌شود.

عیسی قاسمی‌طوسی با اشاره به وجود ۱۴۶ تعاونی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدماتی در گلوگاه، افزود: ۲۸ هزار و ۶۲۲ نفر که دو سوم مردم این شهرستان را تشکیل می‌دهند، عضو تعاونی و یک‌هزار و ۹۸۸ نفر هم در تعاونی‌ها مشغول کار هستند.

نماینده دولت در گلوگاه تصریح کرد: از مجموع ۱۴۶ تعاونی موجود، در حال حاضر ۵۳ تعاونی فعال، ۸۰ تعاونی در دست اجرا، و بقیه هم غیر فعال هستند.

 

در ادامه، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، و دبیر مجمع نمایندگان مازندران، گفت: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هر شهرستانی نقش بی‌بدیلی در ایجاد اشتغال و جلوگیری یا حل مشکلات کارگری ـ کارفرمایی دارند.

وی با تاکید بر اهمیت نگه‌داشتن فرصت‌های اشتغال فعلی، تصریح کرد: هزینه‌های زیادی برای ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و تاسیس شرکت‌ها و تعاونی‌های مختلف می‌شود، دولت هم کمک می‌کند، اما باید شغل‌ها و تاسیسات ایجادشده‌ای که داریم را حفظ کنیم، مشکلات آنها را بررسی و حل کنیم تا به حیات اقتصادی خود ادامه دهند.

به گزارش فارس، استان مازندران، دو نمایندگی (گلوگاه و میاندرود)، و ۱۵ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

 

/انتهای خبر