دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا از خوردن غذای سلف دانشگاه خودداری کردند و سینی های غذای خود را از محل سلف مرکزی دانشگاه تا ساختمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا بر روی زمین قرار دادند.   به گزارش شرق پرس ، همدان پرس در اینباره نوشت:  دانشجویان از کیفیت این غذاها راضی نبوده و آن را […]

 

دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا از خوردن غذای سلف دانشگاه خودداری کردند و سینی های غذای خود را از محل سلف مرکزی دانشگاه تا ساختمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا بر روی زمین قرار دادند.

 

به گزارش شرق پرس ، همدان پرس در اینباره نوشت:  دانشجویان از کیفیت این غذاها راضی نبوده و آن را در شأن دانشجویان ندانستند. همچنین دانشجویان غیر بومی دانشگاه از وضعیت بهداشت خوابگاه‌ها ابراز نارضایتی کردند. این دانشجویان دلیل دیگر اعتراض خود را نبود اینترنت مناسب در خوابگاه‌ها دانستند.
 دانشجویان تأکید کردند که این اعتراض پس از نامه‌نگارهای فراوان با مسئولان انجام شده است و هرگز به دنبال ایجاد تشنج نبوده‌اند.

 

اعتراض دانشجویان بوعلی همدان سلف غذا رفاهی

 

اعتراض دانشجویان بوعلی همدان سلف غذا رفاهی

 
یک فعال دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: تنها روزنامه دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه برای مدت شش ماه به تعلیق درآمده است و مدیر مسئول آن به کمیته انضباطی فراخوانده شد.
 
وی ادامه داد: پیش از این برخی از فعالان اصلاح طلب دانشگاه نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند و از دریافت خدمات راهی محروم شدند.
 
رییس دانشگاه بوعلی سینا در حال حاضر در کربلا بوده و معاون دانشجویی نیز در این تجمع حاضر نشد و تنها مدیر کل امور دانشجویی در میان دانشجویان حاضر شد.

 

/انتهای خبر