اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه طی اطلاعیه ای از مردم همیشه درصحنه جهت حضور گسترده در اجتماع بزرگ نهم دی ماه دعوت کرد.

 

اطلاعیه سازمان تبلیغات گلوگاه در خصوص سالروز 9دی

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه طی اطلاعیه ای از مردم همیشه درصحنه جهت حضور گسترده در اجتماع بزرگ نهم دی ماه دعوت کرد.

 

به گزارش شرق پرس، متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل  می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۹دیماه روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت بر امّت بزرگ اسلامی ایران و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه گرامی باد.

 

نهم دیماه بفرموده مقام معظم رهبری(حفظه الله ) : (حضور عظیم و تعیین کننده ملّت مؤمن ، با بصیرت و با غیرت ایران در راهپیمایی سراسری نهم دی تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است).

 

نهم دی ، نماد ارادت مردم عاشورائی به امامت ، منشور هدایت وسر لوحه ی بیداری  نسل های آینده است که میراث دارنظام جمهوری اسلامی هستند.

 

درروز نهم دی ماه ملت ایران به مثابه ید واحده بدون وابستگی به هیچ حزب و گروه با بصیرت و آگاهی کامل برای ارادت و دلبستگی و اعتقاد قلبی خویش به مقام والای ولایت ورهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله )  در سراسر شهرهای کشور عزیزمان به خیابان ریختند و در مقابل دیدگان جهانیان با مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودندو به دشمنان ایران اسلامی فهماندند که ایرانی با ایمان وپایبند به ارزشهای اسلامی تا پای جان ایستاده است ودر برابر هرگونه تعرضی ، مردانه در صحنه حضور دارد وهرگونه تهدید را با صلابت ، پاسخ می دهد و در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل ، شهداء ونظام مقدس اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری(حفظه الله )  در صحنه حاضر است.

 

حماسه نهم دی صلابت و اقتدار جایگاه والای ولایت و رهبری و نقش تعیین کننده مردم در ایجاد حفظ و تداوم انقلاب را با شکوه هر چه بیشتر به نمایش گذاشت .

 

این اقتدار ، حضور حماسی و پیوند عاشقانه امّت با ولایت برای همیشه تاریخ ایران اسلامی برقرار باد.   

 

دیدار ما روز سه شنبه ۹دیماه ۱۳۹۳ راس ساعت ۱۸:۳۰دقیقه در مسجد جامع شهرستان گلوگاه با سخنرانی دکتر سلیلی
(ستاد مردمی گرامیداشت حماسه  ۹دی شهرستان گلوگاه )