یک وبسایت خبری نوشت: ادوارد اسنودن پیمانکار سابق اطلاعاتی آمریکا قصد دارد اسرار جدیدی از دیکتاتورهای عرب و حکام خلیج فارس را منتشر کند. به گزارش شرق پرس، تسنیم به نقل از وبسایت العرب الیوم نوشت: ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا قصد دارد این بار اطلاعات و اسناد مخفی را در […]

 

یک وبسایت خبری نوشت: ادوارد اسنودن پیمانکار سابق اطلاعاتی آمریکا قصد دارد اسرار جدیدی از دیکتاتورهای عرب و حکام خلیج فارس را منتشر کند.

به گزارش شرق پرس، تسنیم به نقل از وبسایت العرب الیوم نوشت: ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا قصد دارد این بار اطلاعات و اسناد مخفی را در خصوص دیکتاتورهای کشورهای عربی و حکام خلیج فارس را منتشر کند.

بر اساس این گزارش منابع نزدیک به تیم مترجمان عرب زبان اسنودن اعلام کردند، اطلاعات و اسراری که قرار است در خصوص حکام کشورهای عربی از سوی اسنودن منتشر شود مربوط به چیزی است که این حکام و دیکتاتورها پشت درهای بسته به مقام های آمریکایی گفته اند یا مربوط به توافقاتی است که با سازمان سیا داشته اند.

این وبسایت خبری افزود: بخش عربی اسناد و اطلاعاتی که قرار است از سوی اسنودن منتشر شود سونامی بزرگی برای جهان عرب خواهد بود. این اطلاعات و اسرار شامل سوریه، فلسطین و ترکیه خواهد بود.

 

/انتهای خبر