در پی جلسه غیرعلنی شورای شهر بابل, استعفای چهار عضو از 5 عضو بازداشت شده شورای‌شهر بابل اعلام شد و یکی از اعضا استعفا نمی‌دهد

به گزارش شرق پرس کانالهای محلی بابل در واکنش به اتفاقات اخیر در شورای شهر نوشتند : جلسه فوق‌العاده و غیرعلنی شورای‌ شهر بابل به منظور استعفای اعضای بازداشت‌شده شورا و معارفه ۵ عضو علی‌البدل شب گذشته برگزار شد.

رسانه های محلی مدعی شدند؛ چهار نفر از ۵ عضو بازداشت شده شورای شهر بابل نظر استعفای خود را پذیرفتند اما نفر پنجم تاکنون حاضر به استعفا نشد.

گفته می شود اعضای بازداشت‌شده شورای‌شهر همچنان تحت نظر نهاد امنیتی خواهند بود.

کانال اطلاع رسانی بابل نوشت؛ رجب ملائی‌رئیسی، سید مهدی تاجداران، سیف‌الرضا شهابی و مهدی علیجان‌زاده کاشی چهار عضوی بودند که در جلسه غیرعلنی امشب استعفا دادند و جواد بیژنی استعفا نداد.

در کانال تلگرامی بیژنی عضو شورای نامستعفی بابل آمده است:

چون استعفا را دلیل بر ناتوانی از انجام مسئولیت محوله و یا تاییدی بر وجود قصوری آگاهانه در تعهداتم به موکلانم می دانم و با اطمینان از اینکه هیچ گونه کوتاهی در دفاع از شهروندان عزیز انجام نداده ام ، همچنان بر ادامه خدمتگزاری به مردم شریف بابل اصرار دارم
و در خصوص دام افکنی اخیر سودجویان و غارتگران بیت المال برای نمایندگان مردم منتظر اجرای عدالت توسط دستگاه قضایی خواهم ماند.

در صورت عدم استعفای نفر پنجم، غفار آری، حسن احمدزاده عالمی، جعفر واثقی، مهدی پورچالی سماکوش به ترکیب اصلی شورا راه می‌یابند و رمضان نصراله‌تبار همچنان عضو علی‌البدل خواهد ماند.