خبر استعفای سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران درحالی دست به دست می شد که مسئولان استانداری واکنشی دیرهنگام به این موضوع داشتند ...

شرق مازندران – پرویز امیرخانلو : روز چهارشنبه انتشار شایعه استعفای سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، تا حدودی فضای سیاسی استان مازندران را ملتهب کرد و این شایعه خیلی زود به تیتر بسیاری از رسانه تبدیل شد.

این موضوع در حالی صبح پنجشنبه ادامه یافت که بسیاری از رسانه ها گمانه زنی های خود را از افرادی که جایگزین حسینی پور خواهند شد مطرح کردند. طوریکه نام علمی محمد شاعری، شفقت، هادی ابراهیمی و سعادتی نیز مطرح شد.

همه اینها در حالی بود که مسئولان استانداری هیچگونه واکنشی به این حواشی نداشتند.

اما صبح روز جمعه زمانیکه وزیر فرهنگ و ارشاد برای جشن خودکفایی به مازندران آمد، نخستین واکنش رسمی به این شایعه را نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران داشت.

 

مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران صبح جمعه در حاشیه حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارهای اقتصادی و عمرانی زیادی در دولت سیزدهم در استان با تلاش استاندار و تیم مدیریتی شروع شده است.

وی در واکنش به شایعه استعفای استاندار مازندران که از روز گذشته در برخی سایت‌ها منتشر و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، تصریح کرد: از آنجایی که روز گذشته همسر آقای استاندار در بیمارستان بستری و عمل جراحی داشتند؛ دسترسی به استاندار نداشتیم و نمی‌توانستیم اظهارنظری داشته باشیم.

نوربخش با تکذیب استعفای استاندار مازندران بیان کرد: استاندار قطعا تا پایان سال در استان می‌ماند.

 

 استعفای استاندار ؛ شایعه ای که تیتر خبرهای مازندران شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: نگاه شخص رئیس جمهور و وزیر کشور این است که حسینی‌پور در استان بماند هرچند که معالجه همسر استاندار بسیار مهم است.

اما ساعاتی بعد رسانه ها موفق شدند بدون واسطه با استاندار مازندران گفتگو کنند و نظر وی را درباره انتشار این شایعه جویا شوند.

حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه جشن خودکفایی تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی کشور خبر استعفای خود را که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.

او افزود: استعفا نداده ام و علاقه‌مند به ادامه حضور در استان هستم تا کار‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی را به پایان برسانم.

حسینی پور گفت: در هر حوزه مدیریتی در فضای دولت براساس تکالیفی که بر دوش افراد گذاشته می‌شود، تا زمانی که تکلیف بر دوش ما باشد به خدمت ادامه می‌دهیم.