خششنودی مردم مازندران و ابراز رضایت جهانگیری از عملکرد استاندار مازندران در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، نشان داد وی در کنترل بحران سیل موفق عمل کرد

به گزارش شرق پرس،  معاون اول رئیس جمهور پس از حضور در گلستان و برکناری مناف هاشمی از استانداری، در استان سیل زده مازندران نیز حضور یافت، اما اینبار نه تنها برکناری در کار نبود بلکه بدلیل حضور فعالانه حسین زادگان در کنار مردم و حتی امداد رسانی به سیل زدگان، لب به تمجید از استاندار مازندران گشود.

وی در جلسه ستاد بحران این استان گفت : مهمترین اقدام حفظ روحیه مردم است که همه از میدان داری آقای #حسین‌زادگان استاندار مازندران میگویند و این موضوع باعث حفظ روحیه مردم شده است.

اسحاق جهانگیری در جمع مسئولان استان مازندران گفت: بنده از آقای حسین‌زادگان استاندار جوان مازندران تشکر می کنم و امیدوارم مدیران جوان ، نقش بسزایی در مدیریت کشور داشته باشند.
معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران افزود: استاندار مازندران از ابتدای وقوع سیل در صحنه بود چکمه پوشیده و در میدان حضور داشت.

جهانگیری در تمجید از مجید حسین زادگان اظهارداشت؛ استاندار جوان مازندران خود را خوب نشان داد و از این موضوع خیلی خوشحال هستیم و من به ایشان خیلی علاقمندم.