رحیم‌نژاد سرپرست فنی فدراسیون کبدی گفت : دختر رییس فدراسیون روسری بر سر مربی مرد تایلندی کرد و او را به داخل زمین برد!

شرق پرس:  در جریان بازیهای کبدی آسیا, مربی مرد تیم بانوان کبدی تایلند با روسری عجیبی وارد سالن مسابقات شد که حاشیه های فراوانی بهمراه داشت.

 

برکنار شدن زهرا رحیمی نژاد مدیر فنی تیم ملی کبدی زنان و سرپرست فنی مسابقه‌های کبدی آسیا, موجب شد وی مقصر اصلی ورود این مرد تایلندی به سالن را دختر رئیس فدراسیون کبدی معرفی کند.

 

رحیم‌نژاد سرپرست فنی فدراسیون کبدی گفت : دختر رییس فدراسیون روسری بر سر مربی مرد تایلندی کرد و او را به داخل زمین برد!

وی افزود؛ به او گفتم نکن، پاسخ داد “ول کن خانم رحیمی نژاد”

 

رحیمی نژاد اظهار داشت؛ هر چهار بازی تایلند را این مربی مرد تایلندی با چهار روسری مختلف در داخل سالن حضور داشت. او با روسری سفید، مشکی، شال کرم مانند و چفیه بر سر داشت و چهار بازی را کامل در زمین بود.

 

ابعاد جدید ماجرای حجاب مربی مرد کبدی در مسابقات استان گلستان

 

این مسئول سابق گفت: اول مجوز دختر رییس فدراسیون بود و دوم این که من به حراست گفتم این کار را نکنید به من گفته شد “آقای طیبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان) به ما اجازه داده است نگران نباشید”.

 

مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی پس از شنیدن این اتهام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دختر من مربی تیم ملی است و وقتی تیم ملی بازی داشت در سالن حاضر می شد و روسری مرد تایلندی ارتباطی به وی ندارد چرا که مسئول ورود و خروج نیرو‌های نظارتی بوده اند.

 

مقصودلو افزود: ما یازده کشور را در ایران و در شهر گرگان میزبانی کردیم بدون هیچ اتفاق خاصی و البته حاشیه‌ای هم وجود نداشت و نمی دانم همین اتفاق ساده از سوی مربی تایلندی چرا باعث این همه حاشیه شده است.

 

وی در مورد برکناری رحیمی نژاد از سمت خود در نظارت فنی بازی‌ها گفت: حکم زهرا رحیمی نژاد از سوی کنفدراسیون کبدی آسیا صادر شده است و پس از پایان این رقابت‌ها اعتبار نداشته است و کنفدراسیون با توجه به عملکرد وی حکم را تمدید نکرد و تا مسابقات آینده وضعیت وی مشخص نیست آنچه که اهمیت دارد این است که این موضوع ارتباطی به بنده ندارد و برکناری در کار نبوده است.

 

رئیس فدراسیون کبدی در پایان یاد آور شد: من در این ماجرا نقشی نداشتم چرا که مسئول رفت و آمد در سال نیستم و نیرو‌های نظارتی باید این موضوع را رصد می‌کردند ضمن اینکه با تردد خیلی از افراد در سالن برخورد شد و در لحظه جلوی آن‌ها گرفته شد و اینکه یک تایلندی با هر وسیله‌ای وارد سالن شود و بعد بنده را متهم کنند مصداق ضرب المثل ایرانی ” گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری”