با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، نمایشگاه روایتگری گام دوم انقلاب افتتاح شد ....

به گزارش شرق پرس، نمایشگاه روایتگری گام دوم با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر رجبی مدیرکل اجتماعی استانداری، دکتر ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و امور جوانان و مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مصلی نمازجمعه ساری افتتاح شد.

آیت الله محمدی لائینی در جمع جوانان و اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش موزان گفت : این نمایشگاه نشان دهنده کارآمدی جوانان مازندران است و جا دارد از همه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مجمع جوانان و خانه جوانان استان تقدیر و تشکر بنمایم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید براینکه انقلاب ما انقلاب جوان است افزود؛ پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، حوزه ورزش و در همه وقایع حساس، جوانان در صحنه بودند و افتخارات بزرگی کسب کردند.

 

وی تاثیرگذاری اقدامات ورزشکاران در میادین بزرگ را قابل توجه خواند و گفت : اینکه در استان مازندران،  ۱۹ ورزشکار قهرمان داریم که تا مرز جایگاه نخست پیش رفتند اما بدلیل آرمان های انقلاب حاضر به مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی نشدند، نشان از انقلابی بودن ورزشکاران ماست و  به درستی سردار سلیمانی فرمودند؛ اینکار جوانان ما کمتر از کار شهدا نیست و جای دارد مسئولان فقط به تشکر لفظی قناعت نکنند و به جوانان بهاء دهند.

آیت الله محمدی لائینی در جمع جوانان مازندرانی اظهار داشت؛ هم انقلاب جوان بنیان است و هم بیانیه گام دوم جوان بنیان است و از این نسل فرهیخته، پرانگیزه پر استعداد انتظار دارم در تبیین مفهومی و در سیاست گذاری شعار سال که همان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است، در میدان باشند .

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر حمایت از جوانان تحصیلکرده و با استعداد افزود؛ کنار زدن جوانان، ناجوانمردی است و نباید با جوانان بازی کرد و جوان، تنها ابزاری برای ارائه آمارها نباشد.

 

آیت الله محمدی لائینی : کنار زدن جوانان ناجوانمردی است / رنگرز : باور قلبی ما، حضور جوانان در میدان است

 

دکتر رنگرز نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی جوانان در عبور از بن بست ها گفت : اگر هر روز از ظرفیت جوانان گفته شود کم است ، اما میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام بهانه خوبی است که در قالب روز جوان از این قشر بیشتر گفته شود.

وی جمعیت جوانان استان و کشور را یک ظرفیت قابل توجه خواند و افزود؛ در شرایط فعلی بکارگیری از توان و استعداد جوانان برای حرکت رو به جلوی کشور آنهم در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها یک الزام است .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد؛ باور قلبی ماست که جوانان باید به میدان بیاییند و در این صورت اتفاقات بزرگی برای کشور رقم خواهد خورد .

 

دکتر رجبی مدیرکل استانداری مازندران در آئین افتتاح نمایشگاه روایتگری گام دوم انقلاب گفت : وقتی غرب اعلام می‌کند بمب اتم ایران، جوانانند که در اطراف رهبر انقلاب اسلامی آماده حرکت برای توسعه هستند، نشان دهنده آنست که دشمنان از ظرفیت جوانان ما هراس دارند.

وی اقدامات جوانانی مانند سردار طوسی و سردار بصیر در دفاع مقدس را یک نمونه از اعتماد به جوانان دانست و افزود؛ از جوانان هم توقع می رود که در این صف خود را جلو بکشند ما نیازمند حضور جوانان پیشرو و آگاه برای توسعه استان هستیم.

رجبی در پایان راه اندازی خانه جوان در شهرستان ها را یکی از اقدامات در حوزه مطالبات جوانان دانست و تاکید کرد؛ برای راه اندازی خانه جوانان در دیگر شهرهای استان هم آمادگی کامل داریم.