آیت الله محمدی لائینی در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در استانداری برگزار شد خواستار برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی شد

شرق پرس : حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی  در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای ماه محرم گفت: با تلاش ستاد و دست اندرکاران سلامت و وفاقی که حاصل شده بنا است تا مراسم عزاداری داشته باشیم و به اصول بهداشتی نیز توجه کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف شرعی، اخلاقی و بهداشتی خود نسبت به شرایط کرونایی عمل کنیم، تصریح کرد: بهداشت و عزاداری در تقابل یکدیگر نیستند،  تمام مسئولان ما حسینی هستند و باطن مردم ما عشورایی و امام حسینی است اما خطر کرونا را باید جدی بگیریم.

 

امام جمعه ساری گفت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی کشور و نظام ما در جهان سرافراز و الگو است و این مسئله ریشه در زمزمه عاشورایی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین لایینی تصریح کرد: عزت ما به بیگانگان وابسته نیست و باید از درون قوت‌های خود را احصاء کنیم و جهش تولید در راستای همین هدف است.

 

وی خواستار توجه به اقتصاد مقاومی و تولید داخلی و ملی شد و گفت: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید سبب حفظ عزت کشور می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل قرارگاه جهش تولید در استان خبر داد و گفت: پیگیری‌های جدی در این زمینه صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین لائینی ساخت و اتصال راه آهن گرگان – مشهد را امری مهم برشمرد و آن را مطالبه مردم ذکر کرد.

 

آیت الله محمدی لائینی : مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود / اتصال راه آهن شمال به مشهد مطالبه مردمی است

 

 

 

 

 

 

صداوسیما