وزیر کشور صبح امروز با هدف حضور در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران وارد استان شد و به دیدار آیت الله محمدی لائینی رفت ...

شرق مازندران : آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور در ساری با بیان اینکه حضور استاندار جدید را برای ایجاد تغییر و تحول در استان به فال نیک می‌گیریم، گفت:مازندران یک استان ویژه باید تعریف شود، چون در هر تعطیلات ۲۰ میلیون جمعیت به آن سرازیر می‌شود.

او افزود: لابه لای فضای سبز، تصاویری از فقر و تنگدستی دیده می‌شود که زیبنده استان نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در چند سال گذشته مشخص نیست مازندران استانی برای کشاورزی است، یا می‌خواهد برای تولیدات صنعتی به کار رود یا قرار است در برنامه‌های گردشگری در آن اجرا شود؟ این نشان می‌دهد مازندران استان مستعدی است، اما همه چیز متاسفانه در هم ریخته است.

او افزود: چه آقای حسین زادگان چه آقای حسینی پور استاندار باشد همه باید در جریان باشند که همه در قایق جمهوری اسلامی ایران نشسته ایم و برای پیشرفت ایران باید کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رییس جمهور چند روز گذشته با جمعی از اقتصاد دانان نخبه دیدار و گفتگو کرد که این رویه باید در استان‌ها هم به کار گرفته شود، چون هر دیاری برای خود متخصص و دلسوز دارد.

 

گفتنی است سردار وحیدی همچنین در بدو ورود به مازندران، به گلزار شهدا در شهر ساری رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

.

 

.

yjc