به گزارش شرق پرس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از واژگونی یک دستگاه کامیون در محور فرعی توسکاچشمه گلوگاه و مرگ راننده کامیون خبر داد .  برپایه گزارش ارسالی پایگاه خبری پلیس, سرهنگ علیرضا قدمی با علام این خبر، افزود: درپی کسب خبری در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز ( دو […]

 

به گزارش شرق پرس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از واژگونی یک دستگاه کامیون در محور فرعی توسکاچشمه گلوگاه و مرگ راننده کامیون خبر داد .

 برپایه گزارش ارسالی پایگاه خبری پلیس, سرهنگ علیرضا قدمی با علام این خبر، افزود: درپی کسب خبری در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز ( دو شنبه ) ۲۸ اسفندماه مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور فرعی توسکا چشمه, ماموران پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه کامیون بنز حین تردد در این محور دچار سانحه و به علت نامعلومی وازگون شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : در این حادثه راننده کامیون مردی ۴۲ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ قدمی خاطر نشان کرد: در بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راه علت تامه حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندارن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه از آنان خواست با توجه به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و خانواده و دیگران را تضمین کنند.