محمد سرافراز در حکمی که برای انتصاب نسرین آبروانی صادر کرد از وی خواسته است در جهت چابک سازی و ادغام شبکه‌ها، ارتقای کیفیت برنامه‌های تولیدی به‌ویژه برنامه‌های زنده، ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام معنوی، و توجه به نظرات مخاطبان حرکت کند.

 

رئیس سازمان صدا و سیما نسرین آبروانی را به سمت معاون خود در امور صدا منصوب کرد و سکان هدایت این رسانه شنیداری را به یکی از بانوان رادیویی سپرد.

 

 

nasrin-abrovani5

شرق پرس: محمد سرافراز در حکمی که برای انتصاب نسرین آبروانی صادر کرد از وی خواسته است در جهت چابک سازی و ادغام شبکه‌ها، ارتقای کیفیت برنامه‌های تولیدی به‌ویژه برنامه‌های زنده، ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام معنوی، و توجه به نظرات مخاطبان حرکت کند.

 

متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما به‌شرح زیر است:

 

سرکار خانم نسرین آبروانی

با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و مؤثر سرکار عالی در مدیریت اجرایی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، برای تحقق اهداف و مأموریت‌های مشروحه ذیل برنامه مناسب و مطلوبی تدوین و اجرا کنید.

۱ ــ چابک سازی و ادغام شبکه‌ها با مأموریت‌های مشابه و بازتعریف شبکه‌های رادیویی و گروه‌های برنامه‌ساز آنها با هدف گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی میان آحاد ملت.

۲ ــ ارتقای کیفیت برنامه‌های تولیدی، خصوصاً برنامه‌های زنده، با بهره گیری از پژوهش‌های محیطی و میدانی.

۳ ــ تولید برنامه‌های مؤثر و هدفمند در شبکه‌های تخصصی به‌منظور افزایش ضریب نفوذ میان گروه‌های اثرگذار و مرجع.

۴ ــ بهره گیری از مدیران کارآمد و آشنا به فناوری و مدیریت پیام در نقاط کلیدی زنجیره مهندسی و مدیریت پیام.

۵ ــ ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام با تأکید بر اشعاری که مخاطبان را با مبدأ هستی آشنا‌تر و علاقه‌مند‌تر می‌سازد.

۶ ــ ایجاد حق انتخاب برای مخاطبان در هر زمان و مکان از طریق ساماندهی شبکه‌های رادیویی در فضای مجازی و تلفن همراه.

۷ ــ تکمیل چرخه اتوماسیون و دیجیتال سازی تولید، پخش و آرشیو صدا.

ضمن آرزوی توفیق روزافزون سرکار عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای صوفی در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

تسنیم