کریمی قدوسی اظهار داشت: در این جلسات صحبت‌های مفصلی با وزیر علوم صورت گرفته است ولی متاسفانه هیچکدام از نمایندگان از صحبت های وزیر علوم قانع نشده‌اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ شخص و نهادی قادر به لغو کردن استیضاح نیست و به احتمال خیلی زیاد یکشنبه استیضاح وزیر علوم اعلام وصول می‌شود.

شرق پرس: جواد کریمی قدوسی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: من در مورد لغو استیضاح وزیر علوم چیزی نشنیده‌ام و شایعه چنین مسئله‌ای بسیار تعجب برانگیز است چون مجلس ۱۵ روز تعطیل بوده است و امکان لغو استیضاح امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: برای لغو استیضاح نمایندگان باید تصمیم بگیرند و هیچ شخص و نهادی قادر به لغو کردن استیضاح نیست و به احتمال خیلی زیاد یکشنبه استیضاح وزیر علوم اعلام وصول می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به این که جلساتی با وزیر علوم برگزار شده است، بیان کرد: در این جلسات صحبت‌های مفصلی با وزیر علوم صورت گرفته است ولی متاسفانه هیچکدام از نمایندگان از صحبت های وزیر علوم قانع نشده‌اند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: در فرصت یک ماهه که به وزیر علوم داده شد متاسفانه ایشان هیچ گونه اقدامی برای رفع دغدغه‌ها انجام ندادند و به همین دلیل استیضاح ایشان به قوت خود پابرجاست.