معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از مرگ مشکوک سه نفر در سواحل بابلسر خبر داد و گفت: علل مرگ این سه جوان توسط پزشکی قانونی و دیگر مراکز ذیربط در حال بررسی است. شرق پرس: علیرضا یونسی روز جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران در مورد مرگ سه جوان بابلی […]

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از مرگ مشکوک سه نفر در سواحل بابلسر خبر داد و گفت: علل مرگ این سه جوان توسط پزشکی قانونی و دیگر مراکز ذیربط در حال بررسی است.

شرق پرس: علیرضا یونسی روز جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران در مورد مرگ سه جوان بابلی در چادری کنار ساحل بابلسر بیان کرد : با توجه به اینکه هیچ گونه وسیله ای مانند اجاق گاز پیک نیکی در چادر وجود نداشت علت مرگ این سه جوان از سوی کارآگاهان پلیس در دست بررسی است.

وی در مورد حادثه آتش سوزی در یکی از ویلاهای مسکونی نوشهر نیز بیان کرد: این حادثه به دلیل خصومت شخصی و نزاع خانوادگی اتقاق افتاد که مظنون اصلی این پرونده در کرج دستگیر شده و باز جویی های اولیه در حال انجام است .

وی اظهار داشت: حوادثی ک در نوشهر و بابلسر اتفاق افتاد به حوزه امنیتی انتظامی استان ارتباطی نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به افزایش مسافران در ایام نوروز و مصرف بالای مواد غذایی و سوخت گفت: در این ایام هیچ گونه گزارشی مبنی بر اینکه گردشگران در حوزه های مختلف کمبودی داشته باشند دریافت نشد.

یونسی با تشکر از تمامی کارکنان در حوزه کمیته ۹ گانه و مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در ساری از اصحاب رسانه که با پوشش بموقع اخبار با مدیریت استان همراهی می کنند قدردانی کرد ./ایرنا

 

/انتهای خبر