با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران, یاسر فیروزی بعنوان شهردار بهشهر منصوب شد و به ماه ها کشمکش و بلاتکلیفی در شهرداری بهشهر پایان داده شد

به گزارش شرق پرس در حالیکه به دلیل اختلاف نظر شورای شهر بهشهر با استاندار و فرماندار سابق بهشهر چند ماهی این شهر بدون شهردار و با سرپرستی اداره می شد صبح امروز محمد اسلامی حکم یاسر فیروزی برای شهرداری بهشهر را به وی تقدیم کرد.

یاسر فیروزی شهردار بهشهر شد

 

یاسر فیروزی که مدتی بعنوان سرپرست شهرداری بهشهر فعالیت می کرد, اخیراً با رای اعضای شورای شهر بهشهر بعنوان شهردار انتخاب شده بود.

به نظر می آید با صدور حکم استاندار, جنجال ها و بلاتکلیفی اخیر در انتخاب شهردار بهشهر  پایان یابد.

لازم به ذکر است, شهریور سال جاری پس از مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شورای شهر بهشهر در نخستین جلسه رسمی شورای پنجم بهشهر فرید صمدایی با اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر برگزیده شد که این انتخاب با حاشیه هایی همراه بود.

اصرار اعضای شورای شهر و مخالفت برخی از شخصیتهای تاثیر گذار شهرستانی و استانی ازجمله فرماندار سابق و ربیع فلاح استاندار سابق, موجب پیچیده شدن اوضاع شد تا جایی که کار به شکایت در دیوان عدالت اداری کشیده شد.

اما همزمان با اعلام رای دیوان عدالت اداری, شورای شهر بهشهر نیز تشکیل جلسه داد و اینبار یاسر فیروزی سرپرست موقت را بعنوان شهردار جدید انتخاب کرد.