رئیس کنگره شهدای دانشجویی مازندران به برگزاری دو ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانشجویی و دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: یکی از کنگره‌های بزرگ شهدای دانشجوی مازندران یادواره 240 شهید دانشجویی بوده که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

یادواره 240شهید دانشجو مازندران در ساری برگزار می شود

 

رئیس دانشگاه مازندران گفت: یادواره ۲۴۰ دانشجوی شهید مازندران در ساری برگزار می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، اصغری آقمشهدی در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: از منش و روش پیامبر رحمت در زندگی عملی‌مان تاسی و پیروی کنیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد: همچنان که خداوند حضرت رسول را در قرآن به عنوان اسوه حسنه معرفی کردند ما نیز در زندگی عملی‌مان شعار را کنار گذاشته و باید آن حضرت را الگوی خود قرار داده و از منش و روش‌شان پیروی کنیم.

 

رئیس کنگره شهدای دانشجویی مازندران به برگزاری دو ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانشجویی و دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: یکی از کنگره‌های بزرگ شهدای دانشجوی مازندران یادواره ۲۴۰ شهید دانشجویی بوده که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه درون دانشگاهی «سلوک گمنامی» هم به میزبانی دانشگاه مازندران به مناسبت گرامیداشت شهدای دانشگاه و دو شهید گمنام آن برگزار شده است.