امام جمعه شهرستان گلوگاه در خطبه های این هفته گفت: گلوگاه شهر مومنان است و شهری است که 300 شهید تقدیم کرده است و رزمندگان بی شماری دارد پس باید به این مردم خدمت کرد.

 

 

میراحمدی امام جمعه گلوگاه گلوگاه شهر مومنان است؛ باید به این مردم خدمت کرد

به گزارش شرق پرس امام جمعه گلوگاه در جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به ساخت مصلای گلوگاه گفت: باید انقلابی برپا شود تا این مصلا ساخته شود و برای شهرستان نیز مفید خواهد بود.

 

 

 

 وی گفت : گلوگاه شهر مومنان است و شهری است که ۳۰۰ شهید تقدیم کرده است و رزمندگان بی شماری دارد پس باید به این مردم خدمت کرد.

 

دکتر میراحمدی با تذکر در مورد جدی گرفتن وحدت بین مسلمانان افزودند: میرزای شیرازی سامرا را محل مرجعیت خود انتخاب نمود، چراکه آنقدر بصیرت داشت و می دانست  اغلب مردم سامرا  اهل سنت هستند و ایشان تماما کارهایی می کرد که وحدت را در بین مسلمین تحکیم بخشد.

 

وی همچنین موفقیت امام(ره) در طول تاریخ را دعوت به وحدت دانست و یادآور شد, امام راحل می دانستند که اگر مسلمانان  چون ید واحده بشوند پیروزی بزرگی نصیب شان خواهد شد و اینگونه شد که انقلاب ما بعد از اسلام بزرگترین پیروزی مسلمانان نام گرفت.

 

خطیب جمعه گلوگاه در بخش دیگری از خطبه های خود با انتقاد از کسانی که غفلت دارند گفت: گاهی صدای عزاداری ها کمی بلند است برخی بسیار زنگ می زنند و اعتراض می کنند اما وقتی صدای ساز و آواز در عروسی ها تا صبح شنیده می شود حتی یک نفر هم اعتراض نمی کند, این یعنی اینکه ما از خدا دور شده ایم.