در مراسم گلریزانی که خیران نکایی با حضور مسئولین شهرستان نکا انجام دادند مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شد.

azadi-zendan51

 

خیران نکایی در مراسم گلریزانی که روز چهارشنبه با حضور دادستان، رییس دادگستری و فرماندار شهرستان نکا برگزار شد مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس، دادستان نکا در این مراسم که در سالن فرمانداری برگزار شد با اشاره به کار خیر و خداپسندانه خیرین اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان از سفارشات دین ما است و لذا باید در این رابطه از یکدیگر سبقت بگیریم.

 

حجت الاسلام علی اکبر ذوالفقاری  با اشاره به آثار انفاق افزود : تزکیه و طهارت نفس، دوری از بخل، آرامش روحی، افزایش نعمات، قرب به خدا، امنیت اجتماعی و ایجاد رافت در زندگی از آثار این کار خیر و حسنه است.

 

وی ادامه داد: هدف از جشن های گلریزان، جمع آوری کمک های خیرین به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و سایر محکومان مالی غیر کلاهبرداری است که توان پرداخت دیه و بدهی خود را ندارند.

 

رییس دادگستری نکا نیز گفت : افراد آبرومندی در جامعه هستند که به دلیل عدم توان مالی در زندان به سر می برند که باید با کمک خیرین در جهت آزادسازی آنان اقدام شود.

 

حجت الاسلام محمدتقی ربیعی  افزود : از کمک های جمع آوری شده در شهرستان نکا برای آزادسازی محکومان مالی و جرائم غیر عمد این منطقه استفاده می شود و مطمئن باشید که این کار خیر در نزد خداوند دارای ارج و قرب بیشمار است.

 

فرماندار نکا هم گفت : ایجاد امنیت پیش شرط زندگی بشر در هر جامعه ای است و وظیفه قانون ایجاد امنیت است و در جامعه ای که امن باشد میدان کار برای سرمایه گذاری و تولید بیشتر است.

 

رحیم قاسمی طوسی  افزود : این جشن گلریزان، اقدام نیک ، حسنه و خداپسندانه ای است که باید ارج نهاده شود و در جهت ترویج و بسترسازی و استفاده بهینه از کمک های مردم خیر و نیک اندیش تلاش بیشتری انجام شود.