ویدئو های منتشر شده این زن گردشگر و موتورسوار هلندی در نقاط مختلف ایران و مازندران، بازدید کننده های زیادی داشت و ...
شرق پرس: ماجرا‌های خانم موتور سوار هلندی از زمانی که وارد ایران شد و همزمان با رانندگی از نحوه برخورد مردم فیلم می‌گرفت در فضای مجازی با استقبال کاربران همراه بود.
فیلم‌های این خانم گردشگر تنها که  از جنوب وارد کشور شد ابتدا و هنگام مصاحبه او با گزارشگر محلی میبد یزد در فضای مجازی منتشر شد و سپس تعجب پلیس‌ها از تردد یک خانم با موتور سیکلت سنگین و راهنمایی کردن او برای ادامه مسیر و تلاش مردم برای پذیرایی از این گردشگر خارجی در طول سفر ،حسابی در فضای مجازی وایرال شد، اما دست سرنوشت این خانم گردشگر را  به مازندران کشاند تا دوباره سوژه فضای مجازی شود.
جریان از این قرار بود که موتور سیکلت این خانم گردشگر در نکا به دلایلی خراب می‌شود و تعدادی از جوانان نکایی موتورسیکلت او را با وانت بار به تعمیرگاه می‌برند و رایگان تعمیر می‌کنند تا این گردشگر خارجی با خاطره‌ای خوب به مسیر خود در ایران ادامه دهد.
حامد شبستانی جوان اهل نکا که لوازم یدکی موتور سیکلت این خانم را تامین کرد ، در باره این اتفاق گفت: موتور سیکلت سنگین این خانم گردشگر در منطقه چاله پل نکا به دلیل مشکل سیستم کلاچ از حرکت ایستاد و برای تعمیر حتما باید به تعمیرگاه منتقل می شد.
او با بیان اینکه این اتفاق روز جمعه افتاد و مغازه ها و تعمیرگاه ها نیز تعطیل بودند، افزود: موتورسیکلت این خانم با یک وانت بار به یکی از تعمیرگاه‌های شهر منتقل شد  و  پس از هماهنگی با یکی از تعمیرکاران و باز کردن مغازه، صفحه کلاچ موتور به صورت رایگان تعویض شد.
شبستانی گفت: پس از تعمیر موتور ، مقداری عسل نیز به عنوان سوغات مازندران به این بانوی هلندی داده شد تا او با خاطره خوب مازندران را ترک کند.
این بانوی موتور سوار پس از این اقدام در ویدیویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد این روز را روزی باورنکردنی و جالب خواند و گفت: مهمان نوازی ایرانیان خیلی دلگرم کننده و فوق العاده است آنها دوباره به داد من رسیدند.