تنباکو و سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.

شرق مازندران : رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران قرار داشته و پلیس بر اساس قانون با این معضل اقتصادی برخورد می‌کند.

سرهنگ محمد محمدپور افزود:کارآگاهان این پلیس در راستای طرح مبارزه با عرضه کالا‌های دخانی با انجام کار‌های اطلاعاتی پس از شناسایی یک باب انبار سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرستان ساری، پس از بررسی‌های لازم موضوع کشف در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در بازدید از آن انبار که در داخل حیاط یک باب منزل مسکونی بود، تعداد ۲۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۷۸۰ پاکت تنباکوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه سیگار‌های کشف شده تحویل انبار اموال تملیکی استان شد، افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و یک متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان ساری معرفی شد.

سرهنگ محمدپور گفت: اقدامات پلیس در خصوص جلوگیری از ورود قاچاق و برخورد جدی با مجرمان این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد و از شهروندان خواست اینگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و ارز را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.