کشتی گیران پرافتخار مازندرانی، 5 مدال از مجموع 10 مدال طلای توزیع شده جهان را کسب کردند تا باری دیگر استعداد و توانمندی خود را به رخ بکشند

شرق پرس : تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که طی سه روز اخیر در روسیه و به میزبانی شهر اوفا برگزار شد و شامگاه ۲۷ مرداد پایان یافت، توانست با درخشش کشتی‌گیران مازندرانی‌اش علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، به رکوردی تاریخی دست یابد و پنج مدال طلا کسب کند که در تاریخ این مسابقات برای نخستین بار توسط یک تیم رقم خورد.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در این مسابقات با ترکیب کامل ۱۰ نفره به مسابقات اعزام شده بود که ۶ نفر از کشتی‌گیران تیم ملی را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند. رحمان عموزاد خلیلی از بهشهر در وزن ۶۱ کیلوگرم، حسن عبادی از ساری در وزن ۶۵ کیلوگرم، عرفان الهی از تنکابن در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در ۸۶ کیلوگرم هر دو از جویبار و علی اکبرپور در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از بابل اعضای مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان جهان بودند که حاصل حضورشان کسب پنج مدال طلا و یک مقام پنجمی برای تیم ملی بود. مصطفی میرعمادیان مربی سازنده مازندرانی کشتی هم در این مسابقات عضو کادر فنی بود.