دو مدال طلای محمد هادی ساروی و علی اکبر یوسفی در رقابت های قهرمانی جهان کشتی فرنگی ، نقش زیادی در نائب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی داشت ...

شرق مازندران : در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان اسلو نروژ ؛ ‌در وزن ۱۳۰کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
در این مرحله با نتیجه ۲بر۱ اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این دیدار با نتیجه ۲بر۱ از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.
یوسفی در دیدار پایانی به مصاف زورابی گدخوری از روسیه رفت و با نتیجه پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

 

محمدهادی ساروی هم مدال طلا گرفت

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان اسلو نروژ ؛در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر۴ آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳سال اروپا از روسیه را مغلوب کرد.

در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۱ گئورگی ملیا از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در این مرحله مقابل نیکولوز کاخلاشویلی دارنده مدال نقره اروپا از ایتالیا با نتیجه ۵بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد .

حریف ساروی در دیدار پایانی الکس زوکه از مجارستان بود که هادی با نتیجه ۳بر ۱ پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.