سرهنگ نصیری با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیس 110 در کمترین زمان پاسخگوی تماس های مردم است ، گفت : در شش ماهه اول سال جاری یکهزار و 590 تماس با مرکز 110 برقرار شد که 859 فقره آن عملیاتی شد و 146 فقره هم غیر قابل رسیدگی بود.

 

serghatt

 

فرمانده انتظامی میاندرود گفت: در شش ماهه اول امسال سرقت در این شهرستان ۴۲ درصد کاهش یافت.

 

 

به گزارش شرق پرس، سرهنگ هادی نصیری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی میاندرود که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد ، افزود : در این مدت کشفیات ۷۴ درصد افزایش داشت و دستگیری ها نیز با ۱۵ درصد کاهش همراه بوده است.

 

وی از کشف ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر درشش ماهه اول امسال در شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این مدت ۳۳۳ دستگاه تجهیزات ماهواره ای، ۱۱ دستگاه اتومبیل سرقتی و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

 

او ادامه داد: در این زمینه ۳۵۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی میاندرود طرح پاکسازی نقاط آلوده ، ارتقا امنیت اجتماعی ، برخورد با تجهیزات ماهواره ای ، مبارزه با سرقت ، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و ارز را از جمله مهم ترین برنامه های نیروی انتظامی در طول سال عنوان کرد.

 

به گزارش ایرنا, سرهنگ نصیری با بیان اینکه مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در کمترین زمان پاسخگوی تماس های مردم است ، گفت : در شش ماهه اول سال جاری یکهزار و ۵۹۰ تماس با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که ۸۵۹ فقره آن عملیاتی شد و ۱۴۶ فقره هم غیر قابل رسیدگی بود.