در حالیکه بسیاری از مشترکین اینترنت خطوط ثابت تلفن از قطعی و کاهش سرعت اینترنت خود طی روزهای اخیر خبر می دهند, اما مسئولان مخابرات این موضع را رد می کنند

شرق پرس: نوسانات اینترنت ADSL  برای مشترکان اینترنت تلفن ثابت در استان مازندران و قطعی های پی در پی  و لحظه ای در روزهای اخیر مشکلات فراوانی را برای کاربران ایجاد کرد، اما مسئولان امر تاکنون پاسخ های متفاوتی به نارضایتی کاربران اینترنت در مازندران داده اند.

این در حالیست که قطعی و کاهش سرعت اینترنت گریبان گیر برخی ادارات نیز شده است و مراجعه کنندگان را دچار سردرگمی کرده است.

یدالله طهماسبی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران نیز در واکنش به اعتراضات کاربران اینترنت تلفن ثابت استان ،گفت:  تاکنون گزارشی در این زمینه ارائه نشده است و اگر مشکلی پیش آید مشترکان می توانند از طریق شماره ۱۹۵ به این اداره کل گزارش بدهند.
وی ادامه داد: براساس مقررات و ضوابط هر گونه تخطی در انجام وظیفه توسط نهادهای خدمات دهنده ارتباطی از سوی این اداره کل پیگیری و رصد می شود و حتی مشمول جرایم نیز خواهند شد.

موسوی مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران هم گفت: مشترکانی که اینترنت تلفن ثابت خود را از شرکت مخابرات دریافت می کنند  مشکلی ندارند و مشترکان می توانند در صورت اختلال در اینترنت  با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند تا کارشناسان برای رفع آنها اقدام بکنند.

وی همچنین افزود؛ ۴۷۰ هزار مشترک اینترنت تلفن ثابت در مازندران هستند که از این میزان ۱۴۰ هزار مشترک اینترنت خود را از شرکت مخابرات استان دریافت می کنند .