وی نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در این مدت هشدار داد و به دامداران و کوهنوردان توصیه کرد تا برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناشی از اصابت آذرخش بویژه در ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.       به گزارش شرق پرس،مدیرکل هواشناسی مازندران در گفت و گو با ایرنا […]

 

 

وی نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در این مدت هشدار داد و به دامداران و کوهنوردان توصیه کرد تا برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناشی از اصابت آذرخش بویژه در ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس،مدیرکل هواشناسی مازندران در گفت و گو با ایرنا افزود : همچنین هوای مازندران از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا ساعات پایانی روز پنجشنبه بارانی خواهد شد که با وزش باد نیز همراه می شود.

نوربخش داداشی وی نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در این مدت هشدار داد و به دامداران و کوهنوردان توصیه کرد تا برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناشی از اصابت آذرخش بویژه در ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.

داداشی همچنین از دامداران خواست تا با توجه به احتمال وقوع سیلاب از چرای دام در حاشیه رودخانه ها خوددادری کنند.
 شرایط جوی استان را از ساعت ۱۰ صبح امروز صاف تا نیمه ابری توصیف کرد و اظهار داشت : از بعد از ظهر امروز و اوایل امشب هوای مازندران با رشد ابر همراه است که رگبار باران ، آذرخش و وزش باد را به همراه خواهد داشت.

وی دریای مازندران را هم در روز جاری دارای امواج کوتاه توصیف کرد و افزود : سمت وزش باد نیز جنوب غربی تا غرب است که بین چهار تا ۱۰ متر بر ثانیه سرعت دارد.

داداشی گفت : وضعیت هوای مازندران از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه (فردا) صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

وی افزود : بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی ، هوای مازندران در روز جمعه نیمه ابری تا ابری خواهد بود که بتدریج از میزان ابر کاسته می شود.

داداشی گفت : بیشینه دمای هوای امروز ساری با یک درجه افزایش نسبت به روز پیش به ۳۴ درجه و کمینه دمای هوای امشب این شهر نیز بدون تغییر نسبت به شب گذشته به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

 

/انتهای خبر