هفته گذشته شرکت حفاری شمال در اقدامی تعجب برانگیز، حدود 125 کارگر خود را اخراج کرد و به گفته یکی از این کارگران به آن ها وعده داده شد پس از گذشت یک ماه مرخصی بدون حقوق،باردیگر آن ها را به کار فراخواهند خواند.

 

naft-hafari16

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : کارمندان اخراجی شرکت حفاری شمال پس از مذاکرات و پیگیری های انجام شده به محل کار خود بازگشتند.

 

 

به گزارش شرق پرس, احمدعلی مقیمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : اخراج این کارگران موجب بروز حساسیت و حاشیه های زیادی در منطقه شده بود که با دستور مدیرعامل شرکت حفاری شمال ، این افراد به سر کار خود بازگردند.

 

وی با اشاره به بدهی ۷۰۰ میلیاردی وزارت نفت به شرکت حفاری شمال گفت : این بدهی باعث ایجاد شرایط نابسامان در حفاری شمال گردیده که در نهایت به اخراج ۱۲۵ نفر از کارکنان این شرکت انجامید .

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی هفته گذشته و پس از اخراج این کارگران ، در طرح سوال کتبی از وزیر نفت خواستار توضیح در خصوص علت اخراج این کارگران که همگی دوران تخصصی را گذرانیده بودند ، شد.

 

استاندارمازندران نیز هفته گذشته در گفت و گو با ایرنا گفته بود : مانع اخراج کارگران شرکت حفاری شمال بهشهر می شویم .

 

ربیع فلاح اظهار کرد : یکی از برنامه هایی که به صورت جدی آن را دنبال می کنیم ، توسعه میادین نفتی دریای خزر در حوزه مازندران و به کارگیری نیروهای کار بیشتر است .

 

هفته گذشته شرکت حفاری شمال در اقدامی تعجب برانگیز، حدود ۱۲۵ کارگر خود را اخراج کرد و به گفته یکی از این کارگران به آن ها وعده داده شد پس از گذشت یک ماه مرخصی بدون حقوق،باردیگر آن ها را به کار فراخواهند خواند.